Höstanemon

Höstanemon

lördag 9 december 2017

En lek med former

   Ha, ha, här kommer en bild som jag inte alls är nöjd med....  Jag hade en idé som jag tyckte var brilliant, bestämde mig för att ändra den och sedan gick det raka vägen till.... misslyckande. Så fruktansvärt naiv bild. Men ja, ja det är nyttigt det med. Den blev skev åt alla håll och jag förstå egentligen inte varför, när en är halvvägs - en inte lägger ner och avslutar och möjligen börjar på en annan bild. Varför lägga så mycket tid på att färdigställa en bild när du i stort sett vet att du inte kommer känna dig nöjd.... Kanske för att det någon gång vänt, det har hänt att något räddats upp och det blivit rätt bra.....


I morgon kommer något bättre, jag lovar, jag har den redan på gång, den torkar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar